Závody Neředínský pouťák

20.06.2011 10:56

Dne 18.6.2011 se konal na cvičáku závod Neředínský pouťák. Zůčastnila jsem se s Nerem, Mandy ze Stříbrného kamene a s Bretem Soňa Klímová - kamarádka z našeho klubu.

Celkem k nám na cvičák přijelo do kategorie ZZO 14 účastníků, do ZVV1 speciál 10 účastníků, do ZVV1 12 účastníků a do ZVV2 8 účastníků. Takže velmi slušně obasazený závod. Navíc se u nás konal výběrový závod mládeže v ZZO, kde se na třetím místě obsadila naše nejmladší členka desetiletá Martinka Nemravová s ovčandou Chanel Hartis Bohemia - moc gratuluju.

Soňa s Bretem se zúčastnili závodů v kategorii ZVV1 speciál - bez obran. Obsadili spolu 9. místo - gratuluju. Natože spolu cvičili 3x super výsledek a body nebyly špatné.

Já s Mandy ze Stříbrného kamene cvičím asi tři týdny. Její pániček chtěl udělat zkoušku IPO2, na kterou jdeme příští týden. Aby se fenečka nenudila, vzala jsem ji na závod v ZVV1. Na poslušnosti jsme měli 82 bodů...vzhledem k tomu, že cvičím IPO - hned při prvním cviku volno mi vyběhla na vysílačku a lehla...přivolat ji byl problém...přišla až po lehnutí..ale to ji rozhodně zazlívat nechci.

Moc mě potěšila, že se zlepšil oční kontakt - co se týče poslušnosti. Poslušnost byla veselá a hravá. Moc se mi líbila.

Na obraně byla Mandy super....je to rozená obranářka, má silný kořistnický pud, při tom je i docela ovladatelná. Výsledek je na obraně 96 bodů. Lepší byl však Mira Haitl s Ontou Honajzer, který na obraně získal v kategorii ZVV2 98 bodů. A tímto nám vyfoukl cenu pro nejlepšího obranáře závodu. Konečné místo pro nás bylo 5. Tímto chci Mandy moc poděkovat za spolupráci se mnou. Je to úžasná fena a i když již bude mít šest let, tak je strašně moc učenlivá, rychlá a chtivá a na obraně razantní tvrdá fena s plnými pevnými zákusy. Takového bych chtěla mít někdy taky psa.

No a nakonec zmínka o mém milovaném Neroškovi...

S Nerem jsem se zúčastnila závodů v kategorii ZVV1. Vylosovali jsme si číslo pět. Pětku jsme na závodech asi ještě nikdy neměli, co si tak pamatuju. Tak jsem byla zvědává, jaké budou závody. Nakonec jsme na poslušnosti získali 95 bodů. Na obraně mě tentokrát Nero moc mile překvapil. Obrana se mu již dlouho takto nepovedla. Získali jsme 95,5 bodu. Rozhodčí poté rozhodl, že se body zaokrouhlí směrem nahoru a tedy obdržel 96 bodů. Toto jsem před závodem opravdu neočekávala.

Abych to tedy dala nějak dohromady. Nero získal 1. místo v kategorii ZVV1, měl nejlepší poslušnost z kategorie ZVV1 a ZVV2 ( tedy z 20 psů ) a stal se již podruhé celkovým vítězem závodu!!!!!!

Nero moc ti chci tímto poděkovat!!!!!

Rozhodčími byli Monika Prokopová ( ZZO, ZVV2 ) a Mira Kašpar ( ZVV1 speciál a ZVV1 ). Figuranti byli Michal Vidlař a Pavel Soukop. Michal figuroval technickou část a Pavel hladké zadržení a kontrolák.

Jsem ráda, že se nám závody na našem cvičáku vyvedli.

Zpět
TOPlist